Søndag d. 29 maj, var den store dag.

Vi startede kl. 07:30  i klubhuset, med at sætte morgenmad frem til alle dem, der skulle komme og hjælpe,

kl. 09:00 blev opgaverne fordelt, og alle gik i gang med det de havde fået tildelt.                                  Der var flag på broerne og bådene.

Kl. 10 kom de første besøgende, og så var vi i gang.                             Den nye krabbebro blev hurtigt indtaget, og det gik stærkt med at fange                                                                                                                                      krabber til at lave væddeløb med. Tak til Mågeøen for levering af krabber.

Flere både var åbne og andre sejlede også en tur med besøgende.

Asnæsbroen, Håbet og Mågeøen viste frem, hvad de laver til hverdag, her på Gisseløre.
Asnæsbroen havde fanget nogle flade fisk, som man kunne "klappe" og se blive flået .

Håbet havde tændt op i rygeovnen, og havde smagsprøver kl. 11.

Mågeøen havde fanget sild, som de lavede "Sort Sild" af.

Roklubben havde også sat både frem, og nogle var i vandet, fra grillen, fik man fremragende pølser m. brød

I sejlklubben havde vi opvisning med StreetOlaiski,  Synkronsvømning, og vores jolle-børn, der sejlede med mindre børn i jollerne.

Dykkerklubben, Bådebygger Henry og Alice i deres fiskekutter FUT, sejlklubens arbejdsbåd Zefyr samt sejlklubbens rip sejlede med gæster mellem den gamle Fiskerihavn og Sejlklubben.

Vi havde også en SUP stafet, mellem Byrådet og Bestyrelsen i Sejlklubben.

Sidst på dagen var Kalundborg Son Taekwondo klub i sejlklubben og lavede  opvisning.

I Sejlklubben kunne man købe kaffe og kage, øl og vand, samt softice-maskinen blev flittigt beyttet. Der var også snobrødsbagning.